dissabte, 28 de juliol del 2012

més de tres setmanes...

...gaudint de les vacances mediterrànies d'estiu anuals: muntanya, mar i petita escapada a La Rioja alavesa. Malhauradament petit incident de salut que ha fet que hagi d'anar uns dies amb crosses, però res greu, només que les visites a les caves se'm van fer més pesades que el que seria desitjable.
Ens queden dues setmanes senceres abans de tornar cap a Suècia i espero que es facin més llargues que les tres anteriors que han volat!
Les fotos les baixaré un cop siguem a casa.
Per cert, no vaig veure la inauguració dels J.O., només la desfilada dels països, aquest matí, però m'han sobtat dues coses. La primera, que molts atletes africans masticaven xiclet (queda bastant lleig, la veritat). La segona, com pot ser que deixin participar a països que no respecten els drets humans dels seus ciutadans?

2 comentaris:

Garbí24 ha dit...

potser perquè tot està una mica corrupte....a hores d'ara crec que poques coses queden que siguin autèntiques. Jo no ho vaig mirar tampoc.
Millora't...els peus posats al mediterrà segur que curen.

Kuroi Neko ha dit...

Estem desitjant veure les fotos! Jo també n'he de posar del meu viatge (el creuer aquell, te'n recordes?).
Espero que et recuperis aviat d'això de la cama.