diumenge, 16 d’octubre del 2011

cuina mol.lecular

Divendres vaig enganxar a mitjes (mentre feia el sopar) el programa de Catalunya Ràdio, "La tribu", on comentaven un documental sobre Ferran Adrià i el fet que ja començava a fer-se'n un gra massa. Que fins i tot els seus pares estaven tips de veure'l en els mitjans mediàtics.
Quan van ser els pares aquí, també me'n van parlar d'un reportatge sobre el cuiner i el seu famós restaurant, que ara passarà -si ho he entès bé- a ser una mena de laboratori culinari.
En qualsevol cas, m'ha fet molta gràcia veure avui en la secció de cartellera del diari suec, un petit anunci sobre l'estrenam, la setmana que vé de la pel.licula "El Bulli" (les lletres fetes amb aliments). Suposo que deu ser el mateix documental i ignoro quin cinema el mostrarà ni quants dies durarà...
Per altra banda, en el suplement dominical del mateix diari, hi ha unes planes dedicades a la cuina mol.lecular sueca. Parlen de tomàquets centrifugats, d'hamburgueses que triguen 30 hores a preparar-se i altres coses que em sonen molt a cuina "adriàtica".

3 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Vaig veure el reportatge, aquest paio es un geni......tant que ha sabut gestionar-se una retirada o canvi d'estratègia a temps.

Finestreta ha dit...

A mi em sembla molt interessant, però no en diria cuina, sinó art... Ara, almenys aporta turisme de pasta a Catalunya, que sempre va bé...

albert ha dit...

Jo també crec que és una persona que es molt inteligent i molts polítics n'haurien d'aprende i saber retirar-se a temps.