dissabte, 23 d’abril del 2011

Estiu

Avui ha fet un dia d'estiu i l'hem aprofitat per estar al jardí tot el dia, un gust!
Però el títol no venia per això sinó per una altra cosa. Sé que alguns dels que em llegiu sou de terres gironines i em preguntava si per casualitat tindríeu (o bé vosaltres o algun conegut) alguna cosa per llogar la última setmana de juliol. Lo ideal seria trobar una casa on hi capiguessim dues families (dues parelles i quatre nenes), relativament a prop de la platja (que si pogués anar a peu). Volem evitar llocs del tipus Roses, l'Escala, etc. Ens agradaria Cadaqués, Begur, Port de la Selva, etc.
Ja ho veieu, una crida d'última hora, aviam si sona la flauta!
L'altre dia em vaig oblidar de les foteses... Avui:

M'agraden veure els pins contrastant amb el blau del Mediterrani
No m'agraden els alumnes que plagien

4 comentaris:

Garbí24 ha dit...

si se d'alguna cosa t'ho dic....de totes maneres a Roses i l'Escala hi ha força oferta, els altres ja són més difícils

Marti ha dit...

hola, acabo de veure el teu blog i molt interessant! la meva xicota és de girona i li preguntaré si sap algo. De fet volia contactar amb tu per una altre cosa pero no he trobat el teu email;( és possible? Et volia comentar que fare un internship a la univeristat de dalarna, a la ciutat de borlange d'agost fins finals octubre i volia saber la teva opinio. Gràcies.

Martí

Anna ha dit...

Hola Martí:
El mail no el tinc com a públic, potser ho hauré de canviar... En quant a la Universitat de Dalarna, és on jo treballo, tot i que la meva facultat és a Falun i jo treballo des d'Estocolm (hi vaig poques vegades). La Uni està bé, de relativa recent creació i bastant petita. Borlänge és una petita ciutat on no hi ha gran cosa a fer, però si t'agrada la natura i les activitats a l'aire lliure és un bon lloc!

Marti ha dit...

moltes gràcies Anna per la informació!!Espero que em vagi bé per allà, mentre estigui treballant amb el doctorat. Si més endevant incorpores el email potser contactaria amb tu.
Martí.