dimecres, 13 d’octubre del 2010

petit post per desfogar-me

Just abans de marxar cap a "Pilates". Com que des de fa quasi tres setmanes que no puc córrer, m'ha tocat passar-me a les gimnàtiques on no es carrega el taló. No sé si per culpa de les bambes o perque tinc un taló d'esperó (cosa que no sabia que existia fins que el meu pare em va il.lustrar) però em va agafar tan de mal que em pujava des del taló fins al cul, fins i tot quan estava en repòs. Ara ja estic millor, (potser gràcies al coixinet especial que em poso a les sabates) però no m'atreveixo a tornar a comencar abans de comprar unes bambes noves. I ara que ja portem dos dies que no passem dels 8 graus, ja no em vé tan de gust posar-me a córrer. Millor anar al gimnàs.
Avui ha estat un dia d'aquests que malgrat haver treballat bastant, tinc la sensació de no haver fet prou. A sobre, i per culpa d'altres factors que no vénen al cas m'he anat posant de mala llet. O sigui que em vindrà bé anar a cremar calories, tot i que no suii massa...

1 comentari:

Garbí24 ha dit...

;).....tranquilitat