diumenge, 27 de juny del 2010

TANCAT PER VACANCES

Ja haureu notat que fa dies que no escric i és que amb la visita dels pares, les vacances i altres coses no tinc temps ni ganes de seure davant l'ordinador.
Si puc faré fotos de les flors del jardí per ensenyar-vos que maques que estan!
A l'agost comenco una nova feina i estic molt il.lusionada però haig de comencar a treballar durant les vacances per posar-me al dia. A més, també haig de fer la tesina que la tinc suuuuuuuuper retracada. Tinc la sensació de tenir menys temps quan estic de vacances que quan treballo...
Pel demés, dimecres baixem cap a Bcn i el més calent és a l'aigüera! Quines ganes que tinc de marxar la setmaneta que ens hem reservat a Cadaqués!
Si no penjo fotos no crec que escrigui en uns quants dies.

2 comentaris:

montse ha dit...

Des del Maresme, que passis unes bones vacances. Segueixo el teu bloc i m´he adonat que ets una dona superocupada!!!
Descansa molt a BCN i a Cadaqués!
Montse

Garbí24 ha dit...

LO primer és lo primer...descansa que en un tres i no res tornarem estar a setembre