dimarts, 20 d’abril del 2010

Salix

Diumenge vaig anar a collir/tallar troncs de "vimetera", que és un arbre de la familia dels salzes (salix). Per 12 euros em podia endur 3 farcells de 20 cm. de diàmetre i el que fos de llargada. És una activitat organitzada per l'associació de jardiners amateurs de la que formo part i es fa només un cop l'any. Era la primera vegada que hi anava. A la foto podeu veure el "camp" de salix i part dels troncs que vaig tallar.
Lamentablement  amb prou feines vaig poder ficar dins el cotxe el que vaig tallar. Ja ho sé per la propera vegada i llogaré un remolc per poder-ne agafar més.
No per fer cistells, sinó coses pel jardí (una tanca per les flors, suports per plantes trepadores o tipus peònies...). També es poden plantar creant una forma: cabana, arcada, túnel i les fulles creixen seguint la forma.
I tot i que aquest matí encara he hagut de rascar el gel del parabrisa, cada dia anem avancant més en la primavera i comenco a veure com van sortint totes les meves plantetes (cada any la mateixa il.lusió). Tinc tantes ganes de fer coses i tan poc temps!!!! Us deixo fotos del que es pot fer amb la vimetera i si teniu alguna idea, endavant!




2 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Havia vist tanques d'aquestes quant vaig estar per Suecia, però ves per on fins ara no he sabut de la seva procedència

Kuroi Neko ha dit...

Com ens agrada fer coses artesanals!

De vegades m'agradaria tenir més temps per poder aquest tipus d'activitats...

Una abraçada i ja ens ensenyaràs les teves obres! :D