dissabte, 10 d’abril del 2010

Dies sense inspiració, entre els madriles de Galdós (estic llegint "Tormento") i l'esperanca de que les temperatures comencin a pujar. Avui he anat a córrer per primera vegada des de fa un any. Estic molt motivada i espero poder continuar amb un ritme de 2 dies per setmana. Al juny serem uns quants de l'escola que participarem en una carrera que es fa cada any, i això sempre ajuda a tenir un motiu per entrenar.
Ja s'acaba la setmaneta de vacances i tot i que ha passat ràpid, sembla que fagi una eternitat que era a l'escola. Ja no recordo si vaig planificar les classes de dilluns o no... Però estic aprofundint en el món de les noves tecnologies que Internet ens posa a l'abast de manera gratuïta per fer les llicons més interessants i atractives per uns alumnes que van néixer amb un ordinador sota el brac. He trobat una pàgina d'un profe de castellà en una escola anglesa que és una mina! Llàstima que sempre em falti el temps per poder explotar tots aquests recursos.

2 comentaris:

ramon ha dit...

Es evident que avui qui no domina les altes tecnologies està fora del marc laboral de camps molt diversos com és l'ensenyament que tu comentes. Segur que els teus alumnes se sentiran més motivats en quans més estris informàtics els hi posis a les seves mans per fer una feina.

salvador ha dit...

Anim que ja falta poc perquè vinguin les vacances...! Per cert fa molts anys que vaig llegir a en Pérez Galdós i no em va desagradar