dijous, 29 d’abril del 2010

2 setmanetes...

...i una mica més i ja hauré entregat l'últim treball d'aquest semestre. Quines ganes en tinc! I llavors comencare amb la tesina que finalment em sembla que l'entregaré al setembre o octubre. Necessito un "kit-kat", poder passar tot un cap de setmana sense haver-me de posar davant l'ordinador! Almenys no per obligació.

Vull ser amb les meves nenes i el meu marit sense haver de fer torns, poder anar d'excursió tot un dia, estar al jardí, vull fer coses amb les mans, vull llegir el llibre que a mi em vingui de gust, ...


Per cert, de moment estic cumplint amb la disciplina que em vaig imposar de córrer mínim 2 vegades a la setmana. I m'està comencant a agradar ;-)

2 comentaris:

L'ou cost ha dit...

tessoneria i aconseguir el que et proposis...tot treball té una recompensa.
Espero que ja el sol llueixi cada dia...sense cendres.
Garbi24

Sergi ha dit...

Ves en compte que aixó de correr, enganxa que dona gust, t´ho dic per experiència, vaig començar amb la tonteria de caminar 2/3 voltes per setmana, i ara la setmana que no puc correr el que tenia previst la veritat es que em falta alguna cosa.

Desestresa, relaxa i es barat, per als temps que corren que la veritat que es una bona opció