dimarts, 9 de març del 2010

desenvolupament

Mentre a Barcelona neva i aquí fa un sol espatarrant (no sé quan va ser l'última vegada que deuria passar això) i per una vegada no envejo el vostre clima, comentar-vos que he comprat unes botes d'esquiar que tan de bo haguessin existit quan de joveneta pujava als Pirineus per practicar. Perquè no ho van inventar abans? Ovbiament el que hi va pensar deuria ser algú que com jo sempre té fred als peus! Doncs això, que a cada bota hi ha una resistència elèctrica a la sola interior, connectada a unes pil.les, de manera que si vols escalfar-te els peus només has d'apretar un botó (i hi ha diferents graus de temperatura!). Dissabte tindré l'ocasió de provar-les i espero que fagi un dia igual de maco que avui.

Ja he sembrat algunes llavors, encara que sembli contradictori, però hi ha plantes que perque la llavor germini primer han de passar per un estat de "congelació"...

4 comentaris:

òscar ha dit...

Encara ens queda, per Barcelona, una mica de la congelacio d'ahir.

Acompanyada d'un bon grapat de somriures segur que ajudaran a la germinació.

Garbí24 ha dit...

Amb la pala a la ma a casa vaig pensar en tu i el primo de Santa Fe, la única cosa que jo vaig trobar a faltar la màquina de treure neu....
I a sobre anem ja per les 48 hores sense electricitat

Anònim ha dit...

Mentre a Catalunya una "nevadeta" deixa colapsat el pais a altres llocs innoven...

Kuroi Neko ha dit...

Caram, em sembla que haria de viure un temps a Suècia per posar-me aquestes botes... em faria por que em donessin rampa, hahaha. I això que sóc fredolica de mena, eh?
Això que expliques de les llavors és ben curiós!