dimarts, 10 de novembre del 2009

fet

Al final em van convèncer i ja està fet. Ahir em van posar la vacuna i collons.... quin mal em fa el braç avui! Només me l'he deixat posar pel tema de l'asma si no no me la posaria. Gràcies pel document Montserrat, em va arribar una mica tard. De fet ja havia vist un video al youtube on la Teresa Forcades explicava tot això...
I què veig avui a una plana del diari? Doncs que ara també ha començat la vacunació per la grip de cada any! Els altres anys qui es volia vacunar i no era jubilat s'ho havia de pagar de la seva butxaca. Ara resulta que es recomana als que tenen una malaltia crònica (pex asma) que es vacunin i és gratuït. Però per aquí ja no hi passo! En els últims anys no he agafat mai la grip. Com a molt encostipats i mals de coll però res serio. I de repent m'adono que potser ha estat una xorrada vacunar-me contra la nova grip... :-(
Com que jo he estat la conillet d'indies de la familia, em sembla que convenceré al meu marit perquè diguem a l'escola que no vacunin a la Júlia perquè no pertany al grup de risc.

3 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Be almenys a vosaltres ja us han arribat, aqui estan al caure però encara ningú s'ha vacunat i la setmana passada la classe de la meva filla només eren deu, però ningú sap si era A o B

Marc ha dit...

Ei Anna,moltes gràcies pel teu comment!

De veritat que el més important per a poder fer aquest viatge són les ganes. Moltíssimes gràcies per tot el que ens dius, ens fa molt feliços. Suposem que el tema dels nens és un impediment, tot i que hem vist famílies que ho fan. El bittlet round the world va molt bé per viatges de durada màxima 1 any, on es vulguin veure molts països i, tot i que els preus es multipliquen quan parlem d'una família sencera, sempre hi ha trucs per estalviar. Una abraçada molt gran, Molta Sort!!!

Mireia i Marc

Kuroi Neko ha dit...

No sé, la veritat és que a mi la grip A no em preocupa gaire...
I no crec que em vacuni, malgrat poder estar en un grup de risc (ser professora).

Però bé, si a tu t'han vacunat i de moment els efectes secundaris no són negatius, millor!