dijous, 8 d’octubre del 2009

festes

Dissabte la Júlia cel.lebra el seu aniversari (que va ser dilluns) amb amics de l'escola i altres. En total tindrem 21 nens/es a casa. Esperem amb els dits creuats que faci bon temps per poder estar a fora la major part del temps perque sino no sé que farem amb tanta criatura dins de casa!! Avui he anat a comprar coses per menjar i beure i he buscat per la xarxa jocs que podem organitzar per tenir la canalla entretinguda...
A diferència de quan jo era petita ara moltes festes tenen algun tema. En plan "festa pirata", "festa disco", "festa hawaiana", i tots els que us pogueu imaginar. Internet és ple d'empreses que es dediquen a vendre tots els complements necessaris perque la festa sigui un èxit. Evidentment també es proporcionen serveis d'entreteniment (pallassos, mags, etc.) i de catering.
Tot plegat em sembla un gra massa. Els nens s'ho passen bé amb qualsevol cosa i una mica d'imaginació, estan contents amb un bon pastís fet a casa, una bossa de llaminadures i sucs de fruita. Jo almenys no me'ls gastaria pas amb això.
Parlant de gastar, diumenge vam anar a la fira de la vivenda per veure possibilitats d'estufa de llenya, entre altres. Finalment està decidit: em venc els fons i inverteixo en caliu! Dissabte al matí anem a la botiga.

3 comentaris:

MartaG ha dit...

Ei doncs per temes de caliu no et perdis la web: www.enerfoc.com del meu cunyat! Llàstima que Suecia li quedi massa lluny!

MUAC i felicitats a la Júlia. (Crec que és el primer any que se'm passa de felicitar-la).

salvador ha dit...

Ben venuts siguin els fons si és per difrutar més la llar...Jo segurament a la teva edat no hagués tingut nasos per fer-ho

Kuroi Neko ha dit...

Per molts anys a la Júlia!

Jo de petita feia festa de disfresses al meu aniversari però perquè sempre queia en època de carnestoltes i era una bona excusa per amortitzar la disfressa!