divendres, 30 de gener del 2009

capuccino i whisky


Un altre dels petits plaers de que us parlava l'altre dia: poder-se prendre una taça de cafè o com ara mateix estic fent, un capuccino (de sobre, lamentablement, però millor que res). Ignoro si la culpa és del que ens han fet creure mitjançant la publicitat o si són els anuncis els que reflexen la realitat. En tot cas, a mi m'agrada seure i pendre el meu moment per gaudir del cafè que limito a una taça al dia.


I ara aquí asseguda, com cada divendres, davant l'ordinador per estudiar i fer els exercicis de gramàtica, lingüística (interessant però complicat) i contestar les preguntes dels llibres de literatura espanyola i llatinoamericana. I ja ho veieu, son les onze passades i estic escribint al bloc i prenent-me un capuccino, acompanyat d'una mini xocolatina... Per consolar la meva consciència haig de dir que ahir al vespre vaig estar treballant amb el llibre de Garcia Márquez, no per voluntat pròpia (hagués preferit deixar-me caure al sofà) sinó perque la trobada que cada 2 mesos fan el T. i els seus amics del "club de whisky" tocava ahir a casa nostra. I francament, després d'haver estat social els primers 20 min. ja no tenia ganes d'escoltar les diferències entre els tasts, les illes escoceses i els anys de destil.lació. Perquè no creieu que aquest club es limita a beure whisky, no. A cada trobada tasten al menys 4 whiskys (sempre "single malt"), cadascú es responsabilitza de buscar informació sobre la beguda, destil.leria etc. i després omplen un registre amb les anotacions que van prenent que posteriorment informatitzen en un document...


Total, que vaig aprofitar millor el temps, que ara per altra banda deixo passar malaguanyadament. No pel bloc, que no considero malaguanyat, però és que abans he endreçat la casa, he surfejat per Internet i he anat a preparar-me el capuccino que ja m'he acabat de prendre...

4 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Qualsevol excusa es bona per un trobada d'amics i fer-la petar un rato . Tan li fa si es whiski o el que sigui , l'ho important es la vida social

Anònim ha dit...

Per mi també és un dels bons moments que té el dia, poder-te prendre una tassa (amb dues ss, estem oblidant una mica l'ortografia catalana...;)) de cafè amb llet, tranquil.lament, ja sigui davant l'ordinador, la tele, el diari o res. Llàstima que no ho pugui fer més sovint... I si no un bon (o millor) moment és mirar House amb una pizza de 4 formatges!

Anònim ha dit...

Doncs a mi no m'agarda el wihsky però si fos un tast de vins ho trobaria molt interessant. És una manera de fomentar l'amistat i el saber sobre quelcom tant interessant.

Anònim ha dit...

Hola. seria interessant que ens diguis com és viu el tema de la crisi a Suècia. A Espanya el nombre de parats augmenta 6.500 cada dia el que representa una angoixa terrible per a moltes famílies que tene tots els seus mebres a l'atur. Esteu tan preocupats per aquí dalt?