dimarts, 15 d’abril del 2008

llibreteta

Apunto en una llibreteta temes que vull escriure en el bloc, idees que em venen al cap, articles que llegeixo al diari, coses que em passen... Pero a l'asseure'm davant l'ordinador no em surten les paraules. Estic cansada i em fa mandra. Suposo que es perque m'hi poso quan puc i no quan vull. Haig d'aprofitar els moments en que l'Elna dorm i la Julia es a la guarderia o be als vespres quan totes dues ja son al llit, pero llavors ja no puc mes.
Ahir pensava que era un cas pel Dr. House: em sembla que tinc una mena de refluxe esofagic (dic em sembla perque es un auto-diagnostic) que ja fa dies que em molesta, barrejat amb mal de cap i esquena. Son. Els ulls em piquen i el nas em raja tota l'estona. Aixo ultim em temo que es alergia al pol.len, cada primavera em passa el mateix, tot i que el pol.len no se d'on surt perque el paisatge encara no esta massa florit.
Els dies passen sense mes. Rutines que mouen les hores entre llevar-se i anar-se'n a dormir. Esperant. Esperant el cap de setmana, esperant el bon temps, esperant les vacances, i mentres anem fent.

8 comentaris:

Teresa ha dit...

pel ritme de vida que portes tambe pot ser una mica el cansament no? ...

Kuroi Neko ha dit...

Jo crec que tot apunta al que diu la Teresa: cansament crònic!

Tu el que necessites, bona al·lota, són unes bones vacances de no fer res!

Un petó

Anònim ha dit...

Això es diu "síndroma de la baixa maternal després de parir el segon fill que no dorm"! jejeje. Suposo que és normal que els dies se't facin llaaaargs, quan la teva rutina es redueix a nenes, nenes i nenes. Però com sempre no plou al gust de tothom: jo tinc la teva síndrome però al revés, m'encantaria podre estar com estàs tu i poder passar hores i hores amb la Laia!
Un petó!
ja només queden 2 mesos i 2 setmanes exactes! ànims!!!

... ha dit...

No sóc en House però em sembla que pel que expliques del refluxe esofàgic amb cefalees i mal d'esquena tot apunta al conegut síndrome "d'estar espatllat", és a dir, estàs mal alineada d'alguna manera i això et provoca el malestar. Fóra bo (potser és demanar massa en la teva situació) que anessis a nedar i/o que fessis estiraments d'esquena sovint.
Para todo lo demás Naproxeno 600mg via oral.
Salut !!!

Anònim ha dit...

Avui jo tampoc podia dormir...i no tinc cap infant que em desperti. Així que a les cinc del matí m'he llevat i m'he posat a l'ordinador. He llegit el teu blog i espero que aquestes molèsties es curin aviat. Aquesta rutina de la que parlas es una cosa molt frecuent en tots els mortals que anem a treballar cada dia. Jo ja he fet els 36 anys de cotització i espero amb candeletes el dia de la jubilació per tenir un altre tipus de rutina, sense tant d'estress i sense tantes collonades. Si hagués d'esperar fins els 65 anys (la meva idea es plegar abans)ja em queden menys de 1000 dies. Era la xifra màgica per tenir una bocanada d'esperança.

Anna ha dit...

Gracies a tots! Avui ja em trobo millor del refluxe i la cefalea.
Albert: aixo que dius es ben cert. El meu home no para de dir-me que haig de fer estiraments i jo no trobo mai el moment... Abans m'assec a l'ordinador ;-). Caminar si que camino forca, pero per l'esquena potser no es el millor exercici. Se que hauria de fer abdominals, pero no he tingut mai la disciplina. L'unica manera de posar-me en forma es apuntant-me a algun lloc i anar-hi amb algu!

Finestreta ha dit...

Va que pel bon temps no us deu faltar gaire!!! Aquí jo he de dir que des que he arribat que estic encantada... Però després vindrà l'estiu i farà massa calor també...

Anònim ha dit...

ja que dius que primer et poses davant l'ordinador.... la millor solució és fer els estirament de www.estiraments.com a mi em va molt bé! Així ja no tens excusa, és mitja horeta...