dissabte, 5 d’abril del 2008

Com suposo que fa molta altra gent, quan me'n vaig a dormir i el cap finalment reposa sobre el meu super comode coixi Tempur, repasso rapida i mentalment les coses que he fet durant el dia i les que haig de fer l'endema. Desitjo que l'Elna es desperti el minim de vegades possible i seguidament passo als meus pensaments d'abans d'adormir-me. Actualment son basicament 2 variants: redacto posts pel bloc o decoro la casa, tot mentalment es clar.
Mai recordo exactament que es el que vaig "escriure" exactament, pero les grans pinzellades si. Una altra cosa es que trobi el moment per plasmar-ho al bloc.
En quant a la decoracio... diguem que es molt mes facil amoblar la casa amb la imaginacio, que no requereix dinerets per fer-ho. Pero de nou, les idees es poden madurar o desenvolupar en alguna cosa semblant al que havia imaginat.
I tot aixo perque ho escric? Doncs perque ahir a la nit vaig pensar en aquest post i que us en volia fer particeps.
Ahir vam anar a dinar la Julia, el Tomas i jo a Estocolm. L'Elna es va quedar amb la sogra. El restaurant que es diu Grill, estava molt be, decorat en tot d'ambients diferents amb molta gracia. Es propietat del cuiner Melker Andersson que en te 7 a Estocolm. Malauradament a la pagina web no surten fotos del local, pero si viviu per aqui o si veniu de vacances us el recomano.
De tornada cap a casa vam veure una cosa d'aquestes per les que m'agrada viure aqui: un conillet menjant herba en una glorieta, la mar de tranquil.

3 comentaris:

Kuroi Neko ha dit...

Anna, a mi també m'agrada pensar en la decoració de la meva futura casa!

Tant de bo pugui tenir-la aviat. Em torno boja pensant en coses que m'agradaria tenir per crear un ambient càlid i agradable :)

Si algun cop vaig a Estocolm miraré d'anar a aquest restaurant. És molt car, per cert?

Petonets!

Anònim ha dit...

si algun dia acabo la carrera aniré a Suècia a buscar feina... es necessiten enginyers (aeronàutics)??¿

Aquí (sant quirze del vallès) les trobades amb animals salvatges són poqes, però més freqüents qe a altres llocs... conills en veus 1 o 2 al mes, fa 4 mesos em vaig creuar amb una guineu i em va sorpendre, sincerament.

... ha dit...

M'apunto el restaurant per la propera visita a Stockholm. Avui hi hem estat, però només de pas entre l'aeroport i Linköping (amb cérvols "prop" de la via però perfectament visibles...)

Resposta a l'Albertt (quin gran nom) de Sant Quirze (Sabadell és més maco :P): Aquí a Suècia hi ha feina d'això teu. A Linköping trobaràs una companyia petitona que es diu SAAB on fan uns avions que fan molt de soroll i que es diuen Eurofighter, i si no tens por del fred sempre pots anar a Kiruna, al seu complexe aeroespacial maco maco perquè si.
El link és: http://www.kirunaspace.com/
Apa, a viatjaaaar !!!

Salut !